Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2016 16:21 - Нова Година
Автор: mytypicalworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2016 16:26


        Преди,хората са празнували Нова Година,като съберат цялото семейство в дома си.Смисълът на това е да сте заедно.Дори и да си изгубил връзка с някой твой роднина,поне трябва да опиташ да го намериш,винаги има начин.Както аз обичам да казвам - ,,Няма невъзможни неща".Хубавото на Нова Година е,че хората се събират,на този празник можеш да се срещнеш с твой близък,който не си виждал от години,или е твърде зает да се срещнете и да говорите.Пример - бащата на едно дете не намира време за него покрай работата или отсъства много от вкъщи и не могат да се видят за по-дълго време (за жалост второто ми е до болка познато),и накрая,на Нова Година той остава за по-дълго време и могат да се видят,да си поговорят,и да обсъдят важни неща.Та,да довърша - и си сядате на масата и започвате да си говорите за нещата,които са ви се случили,докато сте били разделени един от друг или за общи теми,които ви вълнуват,няма значение,но важното е,че сте ЗАЕДНО.А сега разбиранията за празника са други.По-скоро при по-голямата част от хората.Сега важното за тях,е да зарежат семейството си и да отидат да купонясват в някоя чалготека,да се напият и след това да разказват толкова въодушевено как са се напили и как едва са стигнали до вкъщи точно поради тази причина.На всичкото отгоре щом разказват това,значи се опитват само да бъдат интересни за другите около тях,но всъщност е все едно играят скеч с всичкото допълнително ръкомахане,за да могат да обяснят,защото,за да ти разказва някой как едва се е прибрал,значи не е бил тооолкова пиян.И най-смешното е,че са горди от този факт.Да,защото е много важно да се напиеш,без това да се случи и да седнеш на масата със семейството си,и да водите спокоен и весел разговор - неее,това просто няма да е Нова Година.Колко прекрасно.Нямам думи...
          Аз не прекарах Нова Година толкова хубаво,колкото си мислех,че може да е.Сестра ми беше болна и с температура.Майка ми я гледаше,а баща ми й помагаше.Е,не беше като другите години,но въпреки тота не обвинявам никой за това - нито майка си,нито сестричката си,нито баща си.Те не са искали да стане така,и ги разбирам.Няма как да я оставят и да дойдат да седнат на масата да си говорят и да се веселят сякаш нищо не се е случило.За всички ни е много важно тя да е добре.Радвам се,че вече е по-добре.А колкото до Нова Година,не се сърдя,че не си прекарах толкова добре,но все пак.Седнах на масата,поне от време на време майка ми и баща ми идваха за по 5-10 мин.  и можехме да разменим няколко думи,хапнах,и отидох в стаята си,за да гледам филми и предавания.Когато дойде време да посрещнем новата година,баща ми дойде и отвори шампанското.Тук,заразлика от другите ми приятели,не се наливах с алкохол,просто защото не ми понася и не ме е срам да го кажа.Да,мога да се напия от една чаша.Пък и все тая,голяма работа да се напиеш и на сутринта да се събудиш с главоболие,и най-гадното - да не помниш нищо.Да не говорим,че все още не сме толкова големи,че да пием много.В крайна сметка,не си прекарах чааак толкова зле.




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mytypicalworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2862
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930